Läslus

Kan knappt fatta det själv men jag har gått och blivit värsta läslusen. Under det senaste året har jag typ läst lika många böcker som jag gjort under hela mitt liv. (Förutom när jag var i 12-årsåldern och läste alla Kitty böcker jag kunde komma över). Dum som jag är har jag slängt mig över en hel drös böcker och vill läsa alla på en gång. Jag läste tidigare "triologin" om Corinne Hofmann´s liv med den vita massajen. Nu läser jag den sista boken som heter "Resan tillbaka till den vita masajen" men tröttnade då denna inte var lika spännande som de två första böckerna. Hoppas jag tar mig igenom boken någon gång i livet så jag får läsa det sista kapitlet. Under sportlovet läste jag ut, snabbt som attan, Martina Haags senaste bok Martina-koden. Den var lika underbar att läsa som hennes två tidgare böcker. En ren njutning att läsa. Idag påbörjade jag lite smått en efterlängtad läsning, nämligen Ego Girl. Boken av en av mina favorit personligheter Carolina Gynning. Jag älskade den redan vid första meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback