Min favorit: Carolina Gynning

Finns det någon mer som är så roligt naturlig som fröken Gynning? Hon säger precis vad hon vill när hon vill, och visst kan det bli fel ibalnd men vem f*n bryr sig?! She´s the girl!
Men jag har inte alltid gillat denna blondin. Efter att ha följt BigBrother 2004, då hon vann, känndes hon bara föör mycket. Sedan blev det tyst kring henne ett tag tills hon dök upp, drop dead gorgeous i tv 4:s förkväll. Älskar henne nya korta frisyr, så rätt!

image81


Vill ni kolla på hennes absolut roligaste uppdrag i förkväll tycker jag att ni ska gå in på förkvälls sida och scrolla ner till klippet då Carolina besöker bonde söker fru-Marcus bondgård.

När jag läst klart min nuvarande bok "Resan tillbaka till den vita massajen" och den som står näst på tur "Martina-koden" ska jag direkt leta upp Carolina Gynnings självbiografi "Ego Girl" och läsa den. Har bara hört bra saker om den, så det ska bli kul att läsa vad hon upplevt för kulerier i livet.

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback