Jävla PUK-kod

Jag har klantat till mig rejält idag. Riktigt rejält!! Jag har inte haft en fungerande mobil sedan 9.20 imårse. Kan ni förstå hur det känns att vara handikappad en hel dag?! På något vis lyckades jag stänga av mobilen och när jag skulle slå in min PIN-kod slant jag med en siffra vid första försöket. Fel PIN-kod. Då slog jag snabbt in konden på nytt. Fel PIN-kod. Bev så nervös när det stod att det är sista försöket att slå in pinkoden att jag självklart slog fel, igen. PIN-kod blockerad. Ange PUK-kod. Hur i hela friden ska man kunna sin PUK-kod i huvudet kl 9.20 på morgonen på en tunnelbanestation i Bromma, hur??

Har kommit hem efter en lång dag men kan fortfarande inte få fram någon PUK-kod för jga måste ju ringa 3 och be om ny... och det måste man ju ha en fungerande telefon till. Så nu sitter jag och väntar på att min räddare i nöden ska komma hem och låna mig sin telefon.

Dagens diss är helt klart PUK-koder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback