En spinninginstruktör av världsklass är född

...eller världsklass vet jag inte, vill ju inte skryta allt för mycket då jag fortfarande är en roockie. Men spinningpasset jag höll idag i Bromma gick helt ok. Dock lite strul med musiken och ljudanläggningen i salen till en början vilket löste sig efterhand, thank god!

Fick till en hyffsad spinningskiva till passet, men kände att en del låtar var lite för mjäkiga och de vill jag byta ut. Någon som har lite bra tips på bra låtar som skulle kunna passa spinning och deltagare i varierade åldrar? Gärna kända låtar/klassiker med bra drag i och tydlig rytm, kanske nån cover eller till och med upphottad av nån cool DJ? Anyway, har ni tips på snälla snälla give me! Behöver all inspiration jag kan få för det står helt still i pallet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback