Long time no... write?!

Har omedvetet tagit en liten bloggpause av oförklarlig anledning.

Detta har hänt:

- Min sambo har varit bortrest i 4 dagar (rätt så lagom skönt!)
- Under tiden har jag passat på att träffa vänner och haft det mys
- Jag har blivit en liten husmor och exprementerar hejvilt i köket
- Nyårsresan är bokad och det bär av till Prag 29/12-2/1 09/10
- Jag har plockat upp 3 stora flyttkartonger med vinterkläder från källaren och tvättat upp allt (tog drygt 5h)
- Dagen efter tvättade jag upp alla sommarkläder och vikte ner dom i de 3 stora flyttkartongerna
- Passade även på att byta ut sommarjackorna/skorna mot vinterjackorna/skorna
- Konstaterade att garderoben blev väldigt upp pimpad med allt fint ihopvikt (till och med trosorna, jag vet jag är lite konstig!), dock är den inte lika färglad som den var under sommaren.
- Jag har odlat sallad i köksfönstret då det börjar bli för kallt för mina växter på ballkongen
- Skrivit på min C-uppsats

Detta kommer att hända:

- Helgen kommer att bjudas på både jobb och överraskning
- Fortsatt arbete med C-uppsatsen
- Bror kommer hem i början av nästa vecka för att firas
- Jag och Anna ska på tjejkväll på Wolksvagen Group
- Pappas ska firas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback