Trevligheter

Fredagen gick i lugnets tecken men filmkväll och massa soffmys.

Igår var det middag hemma hos farmor och farfar. Det bjöds på trerätters middag och allt var riktigt gott! Frammåt 22 tiden åkte jag in till söder och mötte upp tjejerna. Först satt vi på Göta Ark men ganska snabbt efter att jag anlände gick vi vidare till Ett Ställe. Där hade vi super skoj och dansade hela natten. När klubben stängde strök vi runt på stan och kollade läget, men ganska snabbt tröttnade vi och jag och Anna tog sällskap hem. Strax innan 5 på morgonen la jag huvudet på kudden, men där fick det inte ligga många timmar. Hej då skönhetssömn! Alarmet ringde kl 10.00 och då var det bara upp och studsa, på med träningskläder och springa till gymmet.

Säg vad man vill om att inte få tillräckligt med sömn, men en sak är säkert och det är att ingenting går upp emot att få svettas lite! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback