Solslö

Efter vår promenad nu på eftermiddagen så har jag degat ute på balkongen med alla vetenskapliga artiklar. Det är hur varmt som helst, bara gassar. Det lyser in i lägenheten också så där är det inte mycket svalare här inne och så har jag typ blivit solblind. Så fort jag kommer in i lägenheten så ser jag nästan ingenting. Hur som helst så läser för fullt och känner att jag har läget under kontroll inför tentan på tisdag, det är i alla fall så det känns nu. Imårn kommer jag att vara yber nervös och känna att jag inte hunnit plugga någonting. Och inte heller kommer jag att kunna hjälpa kära Anna och Robin som flyttar imårn då jag är i skolan fram till 16.00 och sedan måste fortsätta att läsa. Ja ska i alla fall dit på onsdag och spanan in nya lyan.

På tisdag är det sista dagen i skolan och efter det ska vi fira med klassen, det blir antingen picknick eller resturangbesök, beroende på vad vädret tillåter. Längtar också tills imårn då jag och min grupp ska ha vårat seminarium för klassen. Vi ska alltså hålla ett föredrag om "Tränarskap, lärarskap och ledarskap" i ca 1,5h. Vårt upplägg är toppen och det känns jätte bra. Får itne glömma att packa ner min kostym bara!!

Nu ska jag läsa igenom en artikel till ute på balkongen innan det blir middag framför "
Gossip Girls" om dryga halvtimmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback