Som jag har letat

Efter frukosten imorse skickade jag iväg lite fler mail, kollade igenom kalendern och gjorde upp planer samt en inköpslista i huvudet. Jag och Alex hade lite trist så vi var tvugna att hitta på nått. Vi bestämde oss, efter mycket om och men, att passa på att handla lite. Precis innan vi skulle åka fick jag syn på något helt fantastsikt på Rustas tv reklam. Detta fantastiska var Jane Hellen schampoo och balsam. Och ännu bättre, det har fått in värsta lagret och kostar nu 10kr/st. Wow wow wow! Ni anar inte hur länge jag har letat och längtat efter dessa hårprodukter.  Vi åkte dit och jag passade på att köpta på mig ett par flaskor så att det räcka för ett tag. Nu ska mitt hår få lukta sådär gott igen som det gjorde för ett par år sedan, jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback