Pust och stön

Hej allihopa, vilken dag det har varit! Det här är första gången jag hinner att sätta mig. Jag ska njuta av det i ett par minuter. Förmiddagen har spenderats på jobbet och där var det full rulle som vanligt. Chris, Hanna och Viktoria är de roligaste arbetskamraterna man kan tänka sig. Gud vad vi har skrattat idag. Särskillt åt Chris skönsång och oförståliga uttryck. Han är cool!

Under eftermiddagen har jag städat lägenheten för vi få främmande alleles strax. Det ska ju firas att det är final i melodifestivalen 2009. Vem tror ni vinner? Jag har igen som helst aning, å andra sidan har jag inte heller lyssnat på alla bidragen. Jag vet i alla fall att jag gillar den här oprasångerskan, riktigt mäktig röst med energi i låten. Den tror jag lite på utan att ha hört de andra.

Nu inväntar vi alltså att Anna, Robin, Malin, Björn och Linnea ska knacka på dörren. Då kan festen börja!


Kommentarer
Postat av: Linn

Men =( Jag vill oxå jobba med er..=(

Postat av: Hanna

GULLUNGE! puss puss puss puss <3

2009-03-15 @ 23:02:46
URL: http://www.hsewen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback