Provsmakning

Godmorgon alla sötisar!

Jag har precis klivit ur duchsen och sitter här nu med en portion jordgubb/smultron yoghurt. Om en timme ska jag iväg till Kungsholmen för att ännu en omgång vara med i en provsmakningspanel. Rubriken på inbjudan lät "Tunna skivor", så jag antar att det kanske kan vara skinka eller annat pålägg som det bjuds på?!

Resten av dagen och eftermiddagen kommer att spenderas hemma på två sätt;

1. Städa klart lägenheten (det börjar sakta men säkert se ut som det gjorde för 5 veckor sedan)
2. Skriva klart idrottspsykologi uppsatsen

Oj det var en grejj till förresten som jag glömde, vi ska försöka få upp våra hyllor över sängen. Äntligen, efter att ha bott här i snart fem månader, ska jag få packa upp alla mina smycken. De ska nämligen få ta plats på hyllan. Om ni sett mig smyckes-naken den senaste tiden så vet ni nu varför, menm det ska det bli ändring på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback