Överraskningar

Vad kul det var i helgen. Det var en riktig kanonhelg!! Fredag med mat på Blue Moon och sedan musikalen "The Producers".

Lördagen bestod av lite jobb på förmiddagen följt av en kanon kväll hos Julia. Det var hon och Emma som annordnade en tjejmiddag eftersom dom nyligen fyllt år. Det var så trevligt så jag vet inte vad! God mat hade dom lagat och god dryck fick vi i glasen. Sedan kom den där hemliga gästen frammåt kvällen. Det var en sexleksaks-tjej som visade och pratade om sexleksaker. Det var hur fnissigt som helst! Förstå tio tjejer som sitter och tittar, känner och klämmer på sexleksaker samtidigt som det smuttas på fin. Ja det fnissades rejält! Självklart deltog vi i Earth Hour så det var tända ljus som gällde under en timmes tid.

Sommartiden ställde till det för mig då väckerklockan ringde en timme tidigare än "vanlgit" på söndagsmorgonen. Då var det bara upp och hoppa och till jobbet. Efter jobbet var jag, Alex, mamma och pappa och tittade på en lägenhet. Inga fler kommentarer på det. Efter visningen åkte jag och mamma och provade kläder hos Katja. På torsdag ska jag nämligen modevisning och vi passade på att förbereda kläderna så det är klart. Söndagsmiddaegn blev hos föräldrarna där vi åt en god kalops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback