OHHHHHHHH MY GOD!

Jag fick just nys om en nyhet som fick mig att, bokstavligen, trilla av soffan. Michael Jackson kommer att ställa sig på scenen igen. Showen kommer att heta "This is it" och den kommer att avfyras tio gånger på O2-arenan i London i sommar. Efter i sommar kommer han att kliva av scenen för gott. Han säger i ett pressmeddelande idag att han kommer att "spela låtar som mina fans vill höra". Låter ju fantastiskt!

Jag är ett litet fan av Jackson´s musik och moves så jag skulle inte ha något emot att se han live. För sista gången, det gäller sista chansen! Lite kul eftersom jag och Alex hade en lite hyllning till Michael Jackson för någon vecka sedan då vi gick igenom hans låtar och videos på youtube. Då diskuterade vi verkligen om att det skulle vara ritkigt coolt att få se honom live. Nu behöver man inte drömma om det längre för nu finns det faktiskt en chans att det går i uppfyllelse. Det är inte omöjligt längre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback