Music maistro

Nu har jag uppdaterat mig lite och fixat musik här på bloggen. Vill ni inte lyssna så stäng av ljudet, faller inte underbara Robyn dig på läppen så byt till Mr Cash eller kanske en lite trudilutt av Winnerbäck. Välj själv i playlisten! Jag tycker att det är coolt att jag har fixat detta helt själv, jag som är så klen när det gäller webbdesign. Att jag fick in den precis där jag ville också, helt förvånad och så otroligt stolt över mig själv! De där webbdesigns timmarna i skolan satte nog sina spår trots mitt totala ointresse.

Vill passa på att be min kära Anna om ursäkt för att jag valde iPhone-skal på musikmojjängen. Ja du hörde rätt, jag valde det! Men det är bara för att våra män ska få känna sig lite hemma här. Det kan inte vara lätt för dom stackarna att inte kunna få se på en iPhone 24h om dygnet, tänk om dom skulle missa något?! Livet till exempel!! Så för säkerhets skull så blev det detta skal. Hoppas du kan förlåta mig för det Anna gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback