Mudmask och middagsbesök

Gymmet besöktes idag efter skolan och det blev ett relativt lungt träningspass eftersom jag precis haft halsfluss. Men det känndes ändå bra att vara igång igen. Efter träingen la jag mig i solariet i några minuter. Ska ju gå modevisning på torsdag kväll och då vill jag helst inte vara blekfis. Ska till gymmet imårn och på torsdag också så då hinner jag vell ett par minuter då också. Vågar inte ligga för länge för jag vill inte hinna bränna mig!

Nu sitter jag med Mudmask på mig för att få lite fräsch hy. Och nyligen kom Anna och Robin hit för att äta lite middag med oss och när jag öppnade dörren ("Iklädd" masken) blev dom lite skrämmda. Haha! Nu ska vi kalas på tacos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback