Känns sådär

Jag har så stört långtråkigt. Har varit hemma hela veckan och större delen av den har jag varit sängliggande med feber. Känner att tv tittandet inte ger mig något längre. Hatar alla meningslösa och tråkiga program som går på dagarna, fy!

Sen är jag lite bitter för att min så kallade prins inte är hemma och pysslar om mig när hälsa inte är på topp. Just nu är han ute och fotograferar med sina polare, riktigt viktigt när frugan ligger hemma och är krasslig! Ingen "in sickness and in health" här inte. Han tycker inte heller att man ska ta förgivet att bli ompysslad när man är sjuk, men jag tycker att det är lite av en självklarhet eller snarare något man vill göra för sin andra hälft (och genom att jag tycker det så tar jag tydligen det förgivet). Hjälp vad hämsk jag är som begär så mycket, haha! Lite sällskap skulle i alla fall inte skada, trots att det inte är så kul att hänga med en sjukling. Tycker faktiskt lite synd om mig själv!
 
Så sitter jag här och surfade lite på youtube och då kan jag bara inte låta bli att söka på ordet "shark" trots att jag vet att det är så himla obehagligt. Det finns verkligen någon slags hatkärlek till det djuret. Havets mest fruktade konung. Killen i filmen nedan är helt vansinning, jag bara ryser när jag ser hans galenskap!


Kommentarer
Postat av: anna

Sandra du är ju för underbar! Såklart han ska vara hemma och pyssla om dig! Smisk ska han ha!

nörda sig med robin får bli någon annan dag!



Och om du ska söka på sharks så sök på sharksattacks , det är närvpirrande! Krya på dig gumman!

2009-03-20 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback