Hyllorna

Äntligen blev de två hyllorna uppsatta på väggen. De blev placerade ovanför sängen i sovrummet. Jag kände att jag verkligen ville packa upp alla mina smycken men inte hade någonstans att ställa det. Tidigare har allt bara legat nedslängt i en kartong, så när man ville stajla till sig lite med bling bling blev det bara att börja rota. Det blev tillslut så trist att jag nästan slutade med smycken, jag kände mig helt smyckes-naken. Men nu får jag hoppas att det blir ändring på det, för så här nära har jag till mina smycken nu:



            
[Klicka på bilderna för förstoring]

I de söta påsarna ligger alla smyckena sorterade. Den ena påsen innehåller bara armband och halsband och den andra påsen innehåller bara örhängen (självklart i färg-och storleksordning) och ringar. I den stora silverfärgade förvaringsboxen ligger lite blandat, allt från organzapåsar och små smyckesaskar till klockor och självklart mina solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback