Härlig middag

Påväg hem från skolan tog jag en sväng förbi stan och köpte med mig en sallad, eller snarare två. Det var erbjudande på Sandy´s så jag fick med mig två sallader hem för priset av ett. Vilket klipp! Jag valde en kycklingsallad utan pasta med Blue cheese dressing, bröd och Ramlösa. Imårn till lunch blir det skaldjurssallad med chilli/lime dressing.

Till middagen ska jag fortsätt att kolla på serien som jag är totalt besatt i "Everest - på liv och död"som går på Discovery. Jag har spelat in alla avsnitt så jag betar av ett avsnitt i taget. Det är så spännande och coolt. Just nu har alla klättrarna i teamet nått toppen, men det är bara halvägs för dom ska ner för berget också. Och det är den tuffaste biten. En stackare har brutit handen så han får det svårt att klättra och hålla sig i repet. Några har blivit snöblida och ser inte ett dugg medan en person har förfrusit fingrarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback