Frutti

Middagen jag lagade idag blev kanon. Gjorde Alex favoriträtt; korvstroganoff med ris. Måste nog erkänna att det var den godaste stroganoffen jag lagat på länge. Yummie!

Sedan blev det dags att bänka sig framför tvn och kolla på veckasn avsnitt av Lyxfällan. Jag har kommit fram till att jag tycker att det är bland de mest pedagogiska program som visas på tv. Budgettavlan med "riktiga" pengar, kan det bli mer pedagogiskt och ärligt än så??? Gillar! Till programmet gjorde jag en lyxig fruktsallad med en klick vanilglass och lite crunch till mig och min prins. Gillar ännu mer! Någon eller snarare något som inte gillade mitt lilla efterrätts initiativ var mitt dietistprogram på datorn, OJ vad "arg" den blev när jag skrev dit glass. Fett fett fett - gott gott gott!!

Men jag har inte det minsta dåligt samvete för glass ncidenten för jag har besökt gymmet två gånger idag. Unna sig (i måttliga mängder) är mitt motto!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback