Västkusten here we come!!

Nu lägenheten städad och väskorna packade. Nagellacket håller på att torka och jag är helt pirrig i kroppen för imårn åker coolaste gänget på semester. Jag, Alex, Anna och Robin ska packa in oss i bilen på förmiddagen och köra till stage 1; Oxelösund. Där ska vi glassa lite i Westin mansion, åka lite Jet ski, dricka skumpa i badtunnan och äta god mat. Tidigt på söndag morgon packar vi in oss i bilen igen och åker till stage 2; Vingåker factory outlet. Shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa!!! Stage 3; Kungshamn. Jag vill på förhand beskriva veckan i Kungshamn/Smögen i ord som: Ännu mer champange, förhoppningsvis massor med sol, promenader på smögenbryggan, uteliv, skaldjursfrosseri, öluffa med vår lilla båt och massor med kärlek!! Jag bara ryser bara jag tänker på att det är imårn allt kommer att börja, jag är helt adernalinpumpad ochkan knappt sitta still. Jag kommer definitivt ha svårt att sova inatt, jag vill ha imorgon nu!!





Kommentarer
Postat av: Ann-Carin

Mitt lilla hjärta, du kommer att få en underbar vecka och ta vara på varenda dag oavsett vädret.

Tänk nu bara på att champange´en kan sätta sig i knäna :)

PUSS & KRAM

love you

Mamman

2009-07-24 @ 08:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback