Stucken av en geting

I lördags blev jag stucken av en geting när vi var och badade hos Anna och Robin. Vid själva sticket fick jag flachbacks tillbaka till barndommen, då man började störtbölade för att det gjorde så ont. Det gjorde så ont nu också men jag fick bita mig i läppen för att inte böra gråta. Hur som helst slutade det att göra ont efter ett tag och allt var frid och fröjd...tills natten till söndag. Jag vaknade mitt i natten av att det sved och kliade på foten och upptäckte till min förskräckelse att foten var helt uppsväld och röd. Jag kunde bara inte sluta att klia, det var hemskt!! För att kunna somna om blev jag tvungen att gå upp och smeta på en sån där insektsbettskräm. Och än idag, drygt två dygn efter bettet, är foten fortfarande svullen och det kliar så att man skulle kunna bli galen. Ibland domnar till och med foten bort när man står i vissa lägen. Någon anna som råkat ut för otäcka bett??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback