Min födelsedags fest i bilder

I lördags var det stort firande av min 22-årsdag. Det var en av de bästa festerna jag annordnat och själv varit på, jag har världens bästa vänner! Alla var super taggade och glada, alla var leksugna och kämpade sitt bästa och de va generösa som få...vilka fina presenter jag fick!


Jag vill bara säga tusen tack till er som gjorde min dag!


Ida och Robin intog baren direkt


Linnéa, Malin, Anna och så tokiga jag


Partygänget intog myshörnan med sin fördrink


Jag och min flaska rödtjut, Gnarly Head är att rekomendera!!


Linn, Ida och Martin


Anna och Linnéa


Martin och jag försöker dansa som Michael Jackson - Thriller


Martin och Tove


Världens godaste födelsedagstårta; marängbotten med daimgrädde och färska jordgubbar


Me and the cake


Ohh lalala!


Jag och Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback