Michael Jackson frossa

Sitter och kollar på en DVD film fylld av Michael Jackson videos, framträdanden på olika galor och andra små filmer. Det  är så grymt bra att jag bara sitter och ryser och myser i soffan. Sen  blev jag helt full i skratt när jag såg videon till "Smooth Criminal", eller snarare när jag hörde texten och verkligen lyssnade på den. Vet ni att jag har sjungit fel refräng hela tiden.


Refrängen går såhär:

Annie Are You OK?
So, Annie Are You OK
Are You OK, Annie
Annie Are You OK?
So, Annie Are You OK
Are You OK, Annie
Annie Are You OK?
So, Annie Are You OK?
Are You OK, Annie?
Annie Are You OK?
So, Annie Are You Ok, Are You Ok, Annie?

Jag har sjungit såhär:

Annie Are You Walking?
So, Annie Are You Walking
Are You Walking, Annie
Annie Are You Walking?
So, Annie Are You Walking
Are You Walking, Annie
Annie Are You Walking?
So, Annie Are You Walking?
Are You Walking, Annie?
Annie Are You Walking?
So, Annie Are You Walking, Are You Walking, Annie?

Jag har "bytt" ut alla 'OK' mot 'Walking', alltså promenerar inte Annie utan frågan är om hon mår bra. Helt plötsligt blev hela texten mycker mer sammanhängande!! Lyssna så får ni höra hur det låter och själva avgöra om Ok och Walking låter lika eller om det bara är jag som är en knäppis!!



Kommentarer
Postat av: Linn

Det är jättesvårt att höra skillnaden håller jag med om. Även fast jag kollar videon och vet att han sjunger: OK!

Postat av: Nina

Låter som den Sandra jag känner! ;)

2009-07-22 @ 11:13:13
Postat av: annapoanna

hahahaha jag meeeed, tintressant uppdatering at tman sjungit fel i så så där 10 år

2009-07-22 @ 11:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback