Världens dåligaste förlorare, världens bästa vinnare!

Ja det är jag de, världen dåligaste förlorare. Jag avskyr att förlora men älskar att vinna. Har svårt att hålla tävlingsnerverna i styr men taggar ofta och lätt till i olika situationer. Igår blev det två förluster och två vinster. Jag förlorade första omgången i bowling mot Alex, Anna, Robin, Björn och Malin. Eller förlorade och förlorade jag placerade mig någonstans i mitten med en svag insats. Sen tog jag ett djupt andetag, drack några klunkar cider och taggade till. Andra omgången vann jag rätt stort får jag lov att skryta med. Det blev ett par strikes i rad, yes! Efter bowlingen åkte vi hem till Anna och Robin och fortsatte kvällen med SingStar. Vi körde duell tjejerna mot killarna vilket vi tjejer först förlorade (rätt stort) men som vi sedan avslutningsvis vann. Shit vad jag önskar att vi hade spelat in den duellen på video... vi sjöng för allt vi var värda!

Kvällen slutade vid 2 tiden då vi tyvärr var tvugna att åka hem. Jag skulle upp och jobba idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback