Maskerad

Jag är bjuden på maskerad om ett par veckor. Det är en maskerad med Disney tema och jag fick den stora äran att gestalta Farmor Anka, eller Elvira Augusta Anka f. Knös som hon egentligen heter.


Eftersom jag hade vägarna förbi Butterick´s så passade jag på att införskaffa en anknäbb (se nedan). Så himla stilig man blir i den.... not!! Ska också införskaffa oranga nylonstrumbyxor och sånna där vita bomullshandskar som finns på apoteket. Men resten då, någon som har lust att hjälpa till med tips...please??
Det jag skulle behöva hitta är: Vita mamelucker/trosor med ben och volang/spets, månformade läsglasögon, peruk eller vit hårspray, sånna där rosa söta assocearer på skor och runt handleder. Någon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback