Pirate Bay

Ni anar inte hur lågt mitt blodsockervärde var när jag åkte från skolan. På tunnelbanan satt jag och kollade på annonserna som sitter längst taket. En annons från Sjöhistoriska museet hamnade genast i mitt blockfång. Annonsen  föreställde en pirat flagga med reklam om att det är piratvecka på museet under kommande sportlovsveckan. Under omständigheterna (det låga blodsockret) fick jag världens fniss attack. Anledningen var att det var så otroligt passande med "pirat reklam" nu när Pirate Bay ligger i domstol. Världens tråkigaste "humor"!

När jag senare blev upphämtad av Alex hade han tagit med sig ett par digestivekex till mig som jag knaprade i mig för att inte bryta ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback