Hos Ida

Sitter här hos Ida sedan drygt 6h tillbaka och pluggar. Vi fortsäter att skriva på vår b-uppsats och det går frammåt. Vi tog en lunchpromenad till Solna Centrum och inhandlade lite alkoholiserad dryck till morgondagen samt de sista smågrejjerna inför maskeraden. Det ska bli riktigt kul imårn!! Lunch åt vi  på en grekisk kolgrillsbar, helt gudomligt gott var det som för tankarna till sommaren; grillat och tzatziki. Nu strax ska jag bege mig hemmåt för att laga lite middag till mig och Alex. Kvällen blir annars lugn och skön.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Grekiska kolgrillen i Solna Centrum är perfekt. Deras Urfaspett är fantastiska!



Du får väl säga hej om du åker tunnelbanan någon gång... Jag sitter ju där och ugglar på eftermiddagar och kvällar. Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback