Helgen


 Pinocchio & Farmor anka

Vilken helg!!! Fredagen var bara mys och uppladdning hemma med älsklingen. Vi åt spagetti och köttfärssås och kollade på let´s dance och senare en film som vi båda somnade till.

Körde ett cykelpass på 75min på förmiddagen i lördags innan jag åkte till Ida. Hos Ida fixade vi det sista med maskeradkläderna och gjorde i ordning oss. Vi åt god middag innan vi åkte till Simon och John´s disneyfest. Väl där träffade jag alla möjliga roliga figurer. Ariel, Uppfinnar Jocke, Krabban Sebastian, Ursula, Benjamin Syrsa mfl. Super skojj!! Kvällen blev vild med  lekar och avslutningsvis bugg för hela slanten (tack farmor och farfar som lärt mig alla bugg trixs!!). Jag buggade som aldrig förr till Disney låtarna... lite tönt varning kan jag hålla med om, men sååå kul!!!
Strax innan kl 03.00 somnade jag och Ida in som små barn. Jag passade på att bjuda in mig hos henne för att bland annat slippa stambytets allt damm här hemma. Skönt att kunna gå på toaletten och tvätta av sig sminket innan huvudet faller på kudden.

Söndagen var hård. Vi vaknade med tunga huvuden och vrålhungriga. Det blev pizza och coca-cola. Vilka syndare vi är! Annars bestod söndagen till stor del av att ligga i soffan och kolla på tv. Senare åkte jag hem till min prins och vi åt tortelini. Mums!

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud va fina ni var!! Herregud! Så söta..Puss

Postat av: Nina

Du ser ju ut som Katy Perry för guds skull! Coolt!

2009-02-23 @ 14:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback