Super mysig kväll

Jag och min älskling har haft världens mysigaste kväll. Efter att ha spenderat hela dagen i varandras sällskap (solat ute på Sandholmarna, ätit lunch på Hörnet och spelat minigolf... gissa en gång vem som vann!!!) så avslutade vi den på det mest perfekta sättet. Ute på balkongen åt vi nygräddade våfflor och pratade i solnedgången, vi har suttit och pratat om allt mellan himmel och jord fram till nu och det har inte varit tråkigt en enda sekund. Nu i slutet blev det lite mörkt och kyligt men då tände vi massor av levandeljus och lindande in oss i filtar.


Jag älskar dig av hela mitt hjärta Alexander!!



På mina super våfflor hade jag hallon, melon, persika och keso. Lite nyttigare, lite godare!

Kommentarer
Postat av: Linn

Underbart med kärlek!!! Ni är så fina ni två!

Klänningarna är köpta här i sverige förresten..Elise Ryan och Rare fashion är märkena;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback