Allt ska alltid krocka eller köra ihop sig

Tänk vad knasigt det är att man jobbar varannan dag. Undrar hur man tänkte då när man skrev schemat..."en dag till henne, en dag till honom och en dag till henne" osv. Allt för att det ska bli så jämnt som möjligt, som i sig är super bra. Rättvist is the shit!! Men inte just nu för idag är jag ledig och imårn jobbar jag så är jag ledig igen på fredag och jobbar hela helgen. Tok knasigt! Särskillt när jag vill följa med farmor och farfar och mamma och pappa på den där skärgårdskryssningen dom ska göra imårn, på min icke lediga dag.

Nu ska jag sura i sju minuter och sen lägga det bakom mig, då hinner jag bli strålande glad när vi cyklar till Hornstull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback