Träna hårt och njut av fritiden!

Tog sovmorgon idag till 9 tiden för att riktigt vila upp mig. Åt en skål mjölk med flingor i min ro tillsammans med Alex innan jag tog cykeln ner till gymmet. Med vinden i håret drog jag en bredsladd in på cykelparkeringen och låste fast cykel och sprang in på gymmet. Alltid i sista sekund! Fick ändå plats på det alltid så fulla spinningpasset vid lunchtid så varför stressa...haha. Living on the edge! Efter spinningen körde jag ytterligare ett pass som heter core (mage/ländrygg). Påväg hem cyklade jag förbi affären och skulle inhandla rakhyvlar men kom hem med hela träningsväskan fullproppad. Fick också med mig hem lite keso, rödlök, vindruvor och jordgubbar. Så nu ska jag sätta mig på bakongen i solen och äta jordgubbar och vindruvor och fortsätta läsa "Flyga drake".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback