Tisdag

Idag har jag varit hos Ida och pluggat lite. Hon var hundvakt till Mimmi och Morris, hennes systers hundar och dom var bedårande.

När jag kom från Ida så möttes jag av alla flyttkatonger med kläder, skor, ytterkläder och väskor för sommarbruk. Suck! Det var bara att börja rensa bland detta. Håller fortfarande på med kartongerna, fast då har jag inte varit så effektiv utan gjort annat också.

Dagens middag blev super god; kåldolmar med lingonsylt och sallad. Det var länge sen man åt det, så länge sen att jag inte ens kommer ihåg när det var sist. Men gott var det!

Nu ska jag göra ett sista ryck med klädkartongerna innan jag ska mysa ner i soffan kl 21 och kolla på ett dubbelavsnitt av Desperate Housewives. Yeah!

Imårn är det ingen skola utan jag ska fortsätta att plocka lite här hemma samt påbörja ett fördjupningsarbete i idrottspedagogiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback