Shopping

Kvällen igår var hur trevlig som helst. Mina föräldrar hade bjudit in Alex föräldrar på lite påskmiddag. God mat och trevligt sällskap gör att det inte kan misslyckas.

Väckarklockan hade jag sällt på kl 9.00 och den var så lydig och ringde då. Typsikt! Under gårdagen hade fått för mig att ge mig ut på en löprunda innan frukost med hela familjen, och det ångrade jag genast när klockan ringde. Dock satte jag på mig träningsdressen och gav mig ut. Det var riktigt skönt väder och musiken i iPoden var bra. När jag kom hem åt hela familjen en god frukost med påskskinka. Mums!

Under dagen har jag och mamma varit ute och shoppat och vi båda hittade massa fint. Jag hittade ap snygga jeans leggins som jag letat efter. De var ljusa, såg typ stentvättade ut, med mörka sömmar och fickor därbak. Jätte nöjd! Hittade också en korallfärgad tunika som jag blev förälskad i, den kommer bli perfekt att ha över bikinin i sommar. Slutligen hittade jag en marinblå stickad sjömansbolero med guldknappar som jag inte kunde motstå. Slutligen blev det ett solpuder så att man kan se lite läcker ut nu när solen är framme.

Mamma hittade lite påskpresenter och en ursnygg glansig typ tunika med öppen rygg. Sexy mama säger jag bara!

Med lite mindre pengar i plånboken åkte vi hem och nu sitter jag med en skinkmacka i handen. Ikväll blir det middag här i Tyresö igen. Då ska min föräldrar laga lammgryta eller något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback