Progga

Nu strax ska jag iväg på en progga-tur runt Årstaviken. Alex och pappa ska spela tennis i Eriksdalshallen och då tänkte jag dra på mig tränarpaltorna, sätta på mig pulsklocka och lyssa på min nyladdade iPod medans jag proggar runt. Ordet "progga" har jag precis kommit på själv och det härstammar från de två orden "promenera" och "jogga". Sätter man ihop dessa blir det progga och det är precis det jag tänkte försöka mig på. Har förut mätt upp på karta att det är omkring 8km. Blev riktigt taggad till detta pass efter att ha pratat med Julia som precis varit ute på en liten runda 10km. Hon måste vara något av en tränings-idol för mig!

Nu är iPoden fulladdad så nu är det dags att börja progga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback