Ni skulle bara våga

Alla som köper likadana jeans leggins som mig är härmapor!

Dessa desperata ord kommer från mig i hopp om att jag kommer att vara ensam som har dessa, som om jag skulle vara det. Dessa är ju så sjukt jävla snygga att jag kan bara drömma om att ensam få bära dessa. Jag vet att fler av er sitter och tänker att; shit vilka grymma dom ska jag också köpa!...med all rätt tänker ni så för jag har ju världens bästa smak! Dom är verkligen helt fulländade, precis sådana som jag har letat efter, med fickor och allt. Jag är typ avundsjuk på mig själv för att jag har dessa.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har liknande..ser precis ut som mina! Dock har jag inga fickor..=(( Vart kommer dessa ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback