Krattat löv

Efter jobbet idag så åkte jag hem till Tyresö, igen. Passade på att vara ute på tomten eftersom det är så himla fint väder. Jag och Alex skuttade runt och sparkade boll samt tävlade om vem som kunde göra det coolaste trixet. Sen hittade vi två krattor så vi körde lite galna kung fu övningar med dom och försökte se as balla ut. Så jävla barnsliga vi är! Min syrra kom ut på terassen och tyckte vi var as töntiga, tills hon valda att delta i "lekandet". Det finns en liten unge i henne också, och jag ska vara storasyster... yeah right!! Sen tog vi krattorna och började kratta baksidan, utan några som helst order om det. När mamma kom ut så tappade hon hakan av förvåning och blev jätte glad. Så jag hoppas att påskharen har noterat detta så att han kan fixa fram ett gigantiskt påskägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback