It´s a beautiful day

Morgonstund har guld i mun brukar man säga, och det var precis hur man kan beskriva min morgon. God frukost och lungt och skönt hade jag innan jag åkte till skolan för att möta upp Ida för lite planering. Planeringen tog bara dryga timmen och efter det åkte jag till Stadsmissionen i Liljeholmen som Dave och Alex tipsade mig om. Hittade en super fin lite feminin porfölj för 35 spänn, taget! Mötte sedan upp Alex som pluggar i Liljeholmen och vi åkte hem tillsammans. Innan vi hann förslappa oss satt vi oss på träningskläder och gav oss ut i det fina vädret. Vi powerwalkade runt i Älvsjö för att hitta den närmaste vägen från oss till Alex syrra som precis flyttat dit. På vägen hem började vi jogga och det slutade med en spurtstrid till dörren. Jag genade via ett träsk med Alex tätt intill mig och gissa hur vi såg ut när vi kom hem. Skorna var helt leriga. Så nu har vi duschat skorna och ska nu duscha oss själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback