Ge mig!

Efter en lång övervägning har jag valt att inte ge mig iväg till någon festival i sommar, inte ens här i Sverige. Kan ni tänka er... det kan inte jag! Jag har aldrig varit en yber-festival-människa men under årens lopp har det hunnit bli några festivaler, allt från Peace&Love i Borlänge och ett par Were the action is i både Stockholm och Linköping till T in the park i Skottland. Men jag hoppas fortfarande på att få stå framför en scen en varm sommarkväll 2009. Av sommarens alla höjdare som kommer till Sverige är det framförallt Coldplay på Stadion den 22 augusti jag vill se tätt följt av U2 på Ullevi den 31 juli/1 augusti. Snälla ge mig en biljett nu, snälla snälla Gud...jag som har varit så snäll och duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback