Filmpremiär och dagens citat

Middagen på Fondueboden tillsammans med goda vänner var otroligt god, som alltid! Filmpremiären av "Fishy" var lite sådär, jag vet inte riktigt om jag tyckte om filmen eller inte. Okey att den var lite mysig på vissa ställen med roliga repliker men jag har verkligen en hatkärlek över hela "om-inte-du-vill-ha-mig-nu-kommer-du-aldrig-att-få-mig-så-det-så-!" temat. Men alla får ha sin uppfattning, inte sant!? Efter bion, på Park, vandrade vi ner längst Sturegatan och precis under Svampen på Stureplan får vi syn på ingen mindre än "Sveriges-värsta-mega-kändis"; Alexander Schulman. Sekunden senare kläcker Lea ut dagens citat (om inte årets) med en suck; "Det är vell klart att man ska se honom just här, han bor vell under Svampen?!". Klockrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback