Konspirationsteorier

Efter en helt galen dag på jobbet har jag nu äntligen kommit hem till en helt galen kväll i soffan. Jag dukade upp en gudomlig tapas-tallrik med ett glas Gordon Negro till. Oerhört gott! Sen tittat mitt hjärta förbi och bjöd upp till efterätt. Nu har vi kollat klart på Idol, vilka sötnosar det finns i årets starfält. Trots att lilla Johan sjunger falskare än falskt så diggar jag hans stil och röst. Men ojojoooooj vad Lasse var bra idag med sin musikal-tolkning. Såg ni hur lik han var Johnny Deep i musikalen Sweeney Todd!!?

Om ni inte visste det redan så älskar jag att läsa biografier/verklighetsbaserade berättelser och jag tittar gärna på dokumentärer. Nu har mitt hjärta Alex laddat ner en dokumentärfilm för mig, en film om konspirationsteorier. Kan det bli mer spännande en fredagkväll?? Jag tror dokumentären handlar om "Septemer 11" och vad som egentligen hände!?!?! Tack älskling för att du känner mig så bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback