Kicks

Promenaden med Hanna var mysig trots att det regnade. Vi tog en tur i skogen med deras hund Lady och var borta i 1,5h. Det var ritkgit skönt och så fick vi prata av oss lite!

Efter det gjorde jag lite ärenden i Centrum. Behövde bland annat uppgradera min sminkväska och semt då in på Kicks. Lite stressad så fick jag med mig, helt på måfå, två produkter från Max Factor till kassan. Där visade det sig att det både var rabatt på ena produkten (jippi!) och att det nu fanns ett erbjudande; Köp två valfria produkter från Max Factor och få en sminkväska med make up värde 450kr. Hoppsan hoppsan, ibland har man flyt!


Mina två produkter + gratisgåvorna från Max Factor

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fick också en sån väska när jag handlade på Kicks,,,, Riktigt roligt att få testa lite nya produkter utan att behöva köpa dom!

Postat av: Josephine

Åh, ska nog springa förbi kicks imorgon =)

2008-10-27 @ 13:38:07
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback