Söndagsmys

Efter en hektisk söndag med tidig uppgång, ett par jobbtimmar och ett hetsskrivande på en teknikanalys som ska vara inlämad imorgon är det nu äntligen dags för lite mys. Medans jag var på jobbet hade min älskade sambo diskat och damsugit och under tiden jag suttit och knåpat ihop analysen har han gjort middag. Vilken kille!! Och han är bara min!!

Middagsmenyn är simpel men ack så god; stekt fläskfile med ungnsstekta grönskar och potatis och bearnaisesås. Gotteligott! Kvällen kommer sedan att spenderas i soffan framför den nya Wallanderfilmen Luftslott som går på tv ikväll.

Imårn är jag ledig från skolan, men ska dock upp i tid för att läsa igenom och skicka in analysen. Den ska vara inskickad kl 10.00. Under förmiddagen ska jag få ihop en Powerpoint presentation av arbetet. Eftermiddag och kvällen kommer jag tillbringa på jobbet då det är nyöppning av butiken efter flera månaders renovering. Det ska bli kul att mingla med kunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback