Fantastisk kväll och superpanik

Kvällen med italiensk buffé (det fanns verkligen allt på det buffé bordet, mums!) och argentinsk tango var fantastisk. Trevliga människor, god mat och stapplande danssteg.

Men innan jag åkte iväg på kvällens ståhej så hittade jag inte mitt busskort, i det busskortfodralet har jag allt av väde; busskort, körkort, bankomatkort och några sedlar. Kan ni tänka er paniken?! Som tur var fick jag låna min sambos busskort så jag han precis till bussen. Tusen tack mitt älskade hjärta ♥!
När jag kom hem nyligen så började jag leta efter busskortet och det tog inte mer än fem minuter innan jag vänt upp och ner på alla lösa ting i denna lägenhet. Utan resultat. Sen letade jag, som tur var, igenom min väska igen och där lång mitt älskade rosa busskortsfodral. Den väskan använde jag igår och den väskan har jag redan letat igenom två gånger, tyvärr inte i "lönn"facket som jag tydligen lagt det i denna gång.

Vad har jag lärt mig av detta nudå? Jo, man ska aldrig hitta nya platser att lägga sina ägodelar på. Jag älskar det faktum att var sak har sin plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback