Pluggilugg

Så j*vla barnsligt ord att jag bara var tvungen att använda det. Har som, ni säkert förstått, pluggat såhär på kvällskvisten. Har skrivit ett case i idrottspsykologi som denna vecka handlar om utbrändhet. Intressant ämne men lite halv jobbigt att sitta och skriva om, särskillt nu när vi har en stor tenta i Biomekanik i nästa vecka.

image743

Sitter nu hemma hos mitt hjärtas fröjd och väntar på att han ska komma hem från badmintonen. Hoppas han spöade min pappa så att han är på bra humör, hehe. I annat fall brukar jag vara helt neutral i den frågan för att inte ta parti hos någon part.

På kanal 9 går just nu filmen "Ladder 49" med John Travolta och Joaquin Phoenix. Har hört att den ska vara bra. Igår såg jag en annan bra film med Joaquin nämligen "We own the night".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback