Utekväll och frisören

Precis kommit hem från frisören, blev verkligen nöjd över resultatet. Från korpsvart som det var för ett par månader sedan till läckra bruna/guldiga nyanser. I love it! Det krävdes två stycken avfärgningar och en jävla massa hårfärg innan det blev så här bra. Dock var det lite jobbigt att sitta hos frisören i sex timmar, särskillt när man är lite smått bakis. Men det gick, trots att jag höll på att somna när hon la i hårfärgen.

Gårdagen var riktigt lyckad. Körde en ordentlig styrketräning med Ida på eftermiddagen. Därefter handlade vi lite räkor och skaldjursoppa och gick hem till henne och hade lite mysigt. På kvällen träffade vi upp Karin och Maria och vi gick först till Spoon och tog en cider. Där var det tjejsnack på hög nivå kan jag ju tala om, haha. Sen gick vi vidare till Fridays där drinkarna flödade och efter det till Laroy. Dansade in till småtimmarna, eller snarare till det stängde, innan vi beslöt oss för att åka tillbaka till Ida. Jag somnade innan jag hade lagt huvudet på kudden, så skönt. Tyvärr ringde klockan redan kl 8 eftersom jag skulle va hos frisören kl 9, ibland ångrar man att man bokar upp sig sådär.

Juste det där med klippningen, fick allt gratis eftersom hon råkade spilla lite färg på min tröja från Gina så att den blev missfärgad. Hon hade så dåligt samvete att hon inte ville ha något betalt, så det var bara att tacka... den där Gina tröjan var inte direkt någon favorit och inte särskillt dyr heller. Men hon ville absolut inte ha något betalt för sex timmars arbete och flera tuber hårfärg.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad härligt med en ny frisyr :)
Ha en härlig påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback