Ny ringsignal

Har tröttnat sjukt mycket på min ringsignal till mobilen. Har haft Curly Sue med Takida  men det är så jäkla långt intro att man ofta hinner svara innan han börjar sjunga. Nu har jag ändrat till Pretty Green Eyes med Ultrabeat, riktigt skön låt men får se om den passar som mobilsignal.

Nu ska jag snart möta upp Ida för lite shopping i stan, sen ska vi handla lite mat. Innan vi ska luta oss tillbaka med middag och annat mys hemma hos henne tänkte vi ta en långpromenad runt på kungsholmen.

I morgon är det jobba som gäller på förmiddagen, sen ska jag på kalas till min lilla kusin Viktoria. Ska bli kul att få träffa farbror, Camilla och sina kusiner... va rätt länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har alltid min ringsignal i typ 100 år tills folk börjar gnälla att jag ska byta haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback