Mingelkväll

Igår var jag och Ida på Cosmopolitans sommarmingelkväll på STUK Manufaktur. En trevlig kväll blev det med ett par glas vin för mycket. Den italienska plockbuffén som bjöds på var också smarrig med goda ostar, salami, parmaskinka och massor av exotisk frukt. Dogge Dogelito var DJ och höll igång stället medan vi minglade runt och kollade på kläder. Kvällen till ära fick vi som var inbjudna 20% rabatt på hela sortimentet på STUK Manufaktur, dock fick jag inte med mig något hem... förutom en Cosmopolitan tidning som de delade ut, skavsår från nya skorna och alkohol i blodet.

Bilderna nedan illustrerar; Mitt och Idas (alltid uppdruckna) vinglas med lite vitlökspinnar och ost, jag och Ida samt bytet av skor jag blev tvungen att göra på vägen hem. En smart flicka har alltid ett par extra skor i handväskan ifall hon blir tvungen att promenera.

  
[Klicka på bilderna för förstoring]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback