Fisketur

Nu sitter jag här och småhuttrar framför datorn. Har precis kommit in i värmen efter en fisketur med vår lilla båt tillsammans med Robin och Anna, hur trevligt som helst! Dom tittade förbi efter middagen och då åkte vi ut med båten och fiskade och pratade. Ingen fisk blev det dock, men det berode nog mer på att vi hade otur med att dra upp dom som väl nappade eller att jag och Anna, i vissa lägen, pratade lite högt. Men nu är jag hemma igen och ska snart lägga mig till sängs och läsa en bok som jag började läsa i solstolen idag. Alex åkte hem och sov eftersom han ska upp super tidigt och lämna in bilen för lackning. Och nu när jag är ledig så är jag lite små ego och vill inte bli väckt så tidigt. Jag vill unna mig en riktig sovmorgon.

Imorgon är det ett par ärenden jag ska ta itu med innan jag ska parkera mig i solstolen och gassa, förhoppningsvis kommer solen fortsätta att sprida värme då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback