Torrschampo

Idag köpte jag mitt första torrschampo någonsin. Har länge hört talats om produkten som sägs fungera utmärkt, men har aldrig känt något större behov av att nyttja varan. Men så åker jag till Skottland om mindre än en vecka, i en vecka,  där de fyra sista dagarna ska festivalas. Festival betyder ingen dusch, för mig betyder det panik. Så idag har jag införskaffat torrschampo och våtservetter med forest fruit doft, man måste ju se cool ut och lukta fräscht om man ska rocka loss ett par dagar. Hur som helst så provade jag torrschampot nu ikväll för att se hur resultatet såg ut, och om jag blev glatt överraskad. Vilken jäkla finurlig grejj, den kommer definitivt att ha en plats i min handväska framöver!


Produkten heter "Dry Schampoo" från märket Lee Stafford. Kostar 80kr på Kicks.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Sandra! Nu hittade jag hit! Massa roligt att läsa ju! Kramar Linn från jobbet..=))

2008-07-05 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback