Upp o hoppa

Det blev en tidig morgon idag. Mobilalarmet började väsnas redan klockan 6.00, not so pretty! Var på plats i skolan lagom till föreläsningen i sjukdomslära och fysisk aktivitet som startade klockan åtta. Den höll på till 11.30. Lunch på de och sedan bänka sig i ts1 igen för att lyssna till Hans föreläsning i tillämpad fysiologi. På torsdag ska vi köra lite spännande tester i labbet, mer om de senare.

Nu är jag rätt så slut, kom precis hem. Ska försöka traggla mig igenom de sidanvisningar som är rekomenderade till kommande föreläsningar så man har lite koll. Kurslitteraturen i ämnet, den boken jag var och inhandlade igår, är på engelska och då tar de ju lite extra tid att banka in faktan. Det är ju inte direkt så att man har engelska som modersmål, inte ens nära. Men de ska säkert gå finnemang, vad är annars 
lexin.se till för?

image508

Kommentarer
Postat av: Julia

Hörru!! Tog du inte en massa kort på nyår? Kommer inte dem upp här snart, lr på facebook? :o)

Postat av: Sandra

Till Julia:

Som den tankeläsare jag är har jag precis laddad upp lite bilder på fejjan. Vi ses där!

2008-01-22 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback