Nyårsdagen

Nyårsdagen är för mig alltid slappisdagen nr 1. Idag vaknade jag vid 12-tiden och fick genast en släng av ånget för att klockan var så mycket. Ångesten försvan snabbt då jag insåg att jag trots allt fått mina 7h skönhetssömn. Dagen har bestått av vattendrickande och Eurosport. Såg Kallas fina seger på 10km fristil, det gjorde hon jäkligt snyggt. Annars har det bara vart sjukt sköna och roliga sport tabbar på kanalen, en hel del skratt blev det. Nu sitter jag fortfarande i pyjamasen och pappa är iväg och hämtar kinamaten. Ingen orkar öppna kylskåpet så det blir färdigmat. Fett och gott, just the way we like it on new years day.

Nu ska jag, om ja orkar resa mig upp, gå ut och hjälpa mamma ta bort iläggsskivan i matsalsbordet. Sen blir det frossa i mat och efter det lite mer tv. Vad kvällen har att erbjuda väntas bara att se, lungt och skönt hoppar jag det blir i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback